Tuo laiska orjuri ei ole muka ehtinyt kirjoittelemaan tänne MINUN kuulumisiani PITKÄÄÄÄÄÄN aikaan. Aika outoa minusta, nimittäin sillä on uusi tietämyskone ja se räplää sitä alvariinsa - voisi samantien räpläillä plokin suunnassa!

Sain Maiçalta haisteen. Se haluaa välttämättä, että kerron 7 asiaa itsestäni. No menköön, vaikka en yleensä paljon välitä rääpäleitten haluista.

1. Kurisen. Eriyisesti silloin, kun olen juuri syönyt ja vatsani on hyvin täynnä. Joskus kyllä saatan kurista muulloinkin, jos siltä tuntuu. Orjat luulevat, että kurinani on jotain röyhtäilyn tapaista, mutta nehän eivät yleensä tiedä juuri mistään mitään.

2. Olen jo hyvin nuorena huomannut, että tällaiselle arvokkaalle ja mukavuudenhaluiselle oliolle kaikken paras lepoalusta on lämpötilaltaan n. 37°C. Tämän vuoksi hankkiudun aina kun mahdollista ihmisen päälle istumaan tai makaamaan. Närkästyn melko lailla, jos orjani jostain syystä eivät suostu makuualustakseni.

3. En erityisesti tykkää lähteä ulos lenkille. Hyvällä ilmalla on kyllä mukava OLLA ulkona, mutta sinne LÄHTEMINEN on jotenkin niin kovin vaivalloista.

4. Gimmalla on aika erikoinen tapa pissata: se seisoo etujaloillaan ja nostaa takapuolensa taivasta kohti ja lirauttaa. Se kuinka korkealle takapuoli nousee, riippuu luonnollisesti siitä, kuinka korkealle Gimma tähtää. Ja kaikki tämä tapahtuu liikkeessä, siis käsillä kävellen. No, minä kun en ole mikään sirkusolio, niin en harrasta moista kikkailua, mutta sen verran komppaan Gimmaa kuitenkin, että nostan aina pissatessa toisen takajalan sievästi sojottamaan menosuuntaan.

5. Olen aika tarkka ruuan suhteen. Mikä tahansa moska ei kelpaa, vaan ainoastaan gourmeetyyppinen sapuska, kuten jauhettu maha, AktiiviPuhti tai roitsun siipipalat. Joskus huomaan vyötärönympärykseni kasvaneen huolestuttavasti ja silloin aloitan trendikkäästi paaston. Silloin en syö mitään. Paitsi ehkä ihan vähän roitsua.

6. Tämä ei taida varsinaisesti olla mikään paljastus, mutta sanonpa silti, että tykkään agilitystä! Ja olen kuulemma menossa ensimmäisiin kisoihini tämän kuun lopulla. Toivottavasti naisorja on löytänyt minulle jonkun hyvän perässäjuoksijan, ettei minun tarvitse SEN kanssa mennä. Pelkään kyllä pahaa, ettei se ole edes yrittänyt.

7. Tuoksun kuulemma hyvätä korvan takaa - joltain sellaiselta makealta. Tuoksu oli kuulemma voimakkaampi, kun olin nuorempi, mutta edelleen silloin tällöin sen haistaa hiukan.

Minä haastan seuraavat koirahenkilöt paljastamaan 7 asiaa itsestään (en kyllä ole ihan varma, vaikka heidät olisi jo haastettukin)
Rocky
Elma

Terveisin, Melli