Kävin tänään lenkiltä "kavereiden" kanssa. Sovitaan vaikka, että kyseessä oli Mellin synttärilenkki, sillä parempiakaan kemuja orjat eivät saaneet minulle viikolla järjestettyä. Gimma ei päässyt mukaan, sillä orja on syöttänyt meille matoja, semmoisen kuurillisen, ja Gimman maha ei tykännyt niistä ja meni kurille. Ensin tietysti Minä eli Melli:

Aika jykevä kinkku!

Seuraavassa ne kaverit tai oikeammin alamaiset:

Aika pöljän näköistä sakkia. Mutta kyllä tuosta Merksistä voisi joskus olla ihan hyötyäkin: varmaan kuka tahansa palkkaisi tällaisen tuimakatseisen bodigaardin, jos sellainen olisi tarjolla:

Aika paljon tuli juoksenneltua ja pääsääntöisesti se meni tietenkin näin:

Minä menen siis edellä ja nuo muut yrittävät kynsin hampain roikkua mukana. Ekkunen on jo jäänyt kelkasta. Sekin on ihan tyypillistä. Tässä ihan sama juttu:

Minut pakotettiin samaan kuvaan Haisulin kanssa. Tai useampaan. Aika tylsistyttävää.

Tietenkin minusta haluttiin myös yksityiskuvia, mutta en ihan älyttömästi viitsinyt innostua poseerauksesta, kuten tästä kuvasta voitte huomata:

Minulle ollaan kuulemma tekemässä kovaa vauhtia kotisivuja. Orja kyllä yrittää änkyttää, että ne ovat "kennelin" sivut eivätkä minun, mutta minä en usko, että mitään "kenneliä" voi olla ilman Melliä, joten sivut ovat minun ja sillä selvä.

Terkuin, Melleri