Tänään käytiin siellä Ultratutkimuksessa. Se oli vähän outoa ja epämiellyttävää, sillä ensin piti mennä kyljelleen (argh) ja sitten ajeltiin mahasta karvaa (pöh) ja sitten laitettiin geeliä kaljuun kohtaan. Se parturitäti hieroi kaljumahageeliä jollain vehjettimellä ja katseli telkkaria. Ja sitten se sanoi (kun se oli ensin hieronut aika kauan), että neljä tai viisi. Niin, että nyt minä kuulemma sitten olen. Welho on onnistunut laittamaan minuun sellaiset siemenet, jotka tehosivat, toisin kuin Gimma, jonka lukuisilla astutusyrityksillä ei ole koskaan ollut mitään jälkiseuraamuksia.

Nyt minun sisälläni siis kelluu tuollaisia:

Tuossa orjan varastamassa kuvassa ollaan minä ja Bosse-veljeni vauvoina. Voihan ne kelluttimet olla vähän Velhomaisiakin, eikä sekään olisi yhtään pöllömpää:

Orja sanoo, että nyt minun tarttisi ruveta syömään, että maha jaksaisi kasvaa. En tiedä viitsisinkö, kun ei ole oikein viime aikoina ruoka maistunut.

Orja tahtoo tähän nyt vielä laittaa, että jos jotakuta kiinnostaa MelWel-pennut, niin sopii ottaa yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) tai puhelimitse 050-532 5364 (mieluiten iltaisin).

Terveisin, Melli