Minun pentuhommani eivät nyt sujuneet ihan niin kuin orja oli mielessään kuvitellut. Rupesin lauantaina kovasti valmistautumaan synnytykseen - läähätin ja puuskutin - ja vihdoin viimein yöllä sain väännettyä ulos sikiövesipissan. Minusta se oli jo aika hieno saavutus ja olisin lopettanut pennustustoimet siihen, mutta orja tykkäsi, että minusta pitäisi saada irti vähän enemmän. Niinpä lähdimme keskellä yötä eläinlääkärille, jonka luona minut keisarileikattiin orjaston toimiessa leikkaussalihenkilökuntana. Mahastani löytyi kaksi poikaa, joista toinen oli pikkuinen ja toinen vielä paljon pikkuisempi.

Se vielä paljon pikkuisempi poika, Gimmelin Little Wizard, ei oikein jaksanut syödä ja ihmisten suureksi suruksi se nukkui pois tänään iltapäivällä. Nyt minulla on siis yksi poika, jonka nimeksi tullee Gimmelin Wizard.

Meillä on ollut aika raskas viikonloppu yövalvontoineen ja Little Wizardin ruokkimisruliansseineen. Lisäksi minä itse olen ollut aika kipeä tänään leikkauksen jäljiltä ja siksi ärtyilen kaikille helposti. Yrittäkääpä itse imettää iloisesti, kun leikkaushaavaan sattuu ja imetys aiheuttaa kammottavan voimakkaita jälkisupisteluita!

Laitan tähän vielä aika huonon kuvan Wizardista, jotta näette kuinka komea poika minulla on. Orjat varmaan ottavat parempia, kunhan ovat saaneet silmänsä pois rististä.

Terkuin, Melli-äityli

Muoks: Orjuri oli väsymyksissään kirjoittanut Wizardin ässällä. Pistin sen korjaamaan mokansa.