Emäntä ei ole muka millään ehtinyt kirjoitaa kuulumisiani, kun sen on tarvinnut siivota, pestä ikkunoita, lukea jotain tylsiä papereita ja mitähän vielä. Siksi minun täytyy nyt raportoida monenlaisia asioita.

Ensinnäkin agilityasiaa: osallistuttiin viime perjantaina Takkujen harjoituskisoihin Hervannassa. Emäntä pelkäsi etukäteen, että haukun taas tuomaria, rataihmisiä ja/tai yleisöä, niinkuin oikeissa kisoissa vähän aikaa sitten. Mutta enpäs haukkunutkaan! En edes huomannut, että siellä sellaisia olikaan. Me mentiin sama kilpaileville tarkoitettu rata kahteen kertaan: ensimmäiseltä saatiin 5 virhepistettä (käväisin ennen putkea ihan äkkiä vaan haistelemassa putken vierestä hyviä haisuja)  ja ihanneajan alitus ja toisella tulikin hylsy, kun menin epähuomiossa hyppelemään, vaikka ei olisi pitänyt. Emäntä oli tyytyväinen, vaikka meidän agilityohjaaja sanoi, että häsäämisen takia tuli turhia virheitä.

Minä olen taas ollut tosi hyvä agilitykoira harjoituksissa. Eilenkin menin niin, että hippulat vinkuivat (ainakin melkein) ja juuri sinne, minne emäntä näytti. Se kyllä välillä näytti ihan päin honkia, mutta niin kauan kun saan nakkia, minulle on ihan sama näyttääkö se oikein vain väärin.

Meillä oli eilen viimeinen harjoitus tällä ryhmäkokoonpanolla. Minä siirryn Velhon ja Minnin kanssa russeli/parsonryhmään ja Melli jatkaa tässä minun entisessä ryhmässäni. Emännällä oli kamera mukana ja se otti kuvia ryhmäläisistä. Tässä on Veeti, joka on tosi kiva ja ystävällinen ja silti minä välillä rähisen sille (en oikein itsekään tiedä miksi, ihan nolottaa):

561978.jpg

Ja tässä rauhallinen Ville, joka on Velhon pahin vihollinen (niillä on kai jotain miesten välisiä juttuja):

561980.jpg

Ja tässä hyvä kaverini Velho, jolla ei oikeasti ole siniset silmät:

561981.jpg

Kuvista puuttuu Minni-parson, joka on ihan hirveä akka. Me ei sitten yhtään sulateta toisiamme!

Jaaha, mutta nythän minun täytyykin lähteä pihalle enkä ehdikään kirjoituttaa kaikkea, mitä halusin. Emäntä on hidas kirjuri!

Terveisin, Gimma