Hei Bosse ja muut kaverit,

Minun on nyt tunnustettava, että olen sortunut parffiin. En oikein itsekään ymmärrä miten siinä niin kävi, mutta olen syönyt jo monta roitsunsiipeä (ja hyi häpeä - vieläpä hyvällä ruokahalulla!). Luulen, että ulkoilmalla oli osuutensa asiassa, nimittäin emäntä antoi viime viikonloppuna siiven minulle pihalla niin, että sain ihan itse leivittää sen hiekalla ja ruoholla ennen syömistä. Sitten se olikin ihan hyvää ja kotona olen syönyt muutaman siiven ihan leivittämättä ja sisätiloissa. Tosin vaadin kyllä, että emäntä toimii siiven pitelijänä, muuten en syö (kuka sitä nyt tassujaan haluaisi sotkea limaiseen kanannahkaan). Mutta mitään kasvispöperöä tai parffikaupan lihamössöjä en kyllä suuhuni laita vieläkään - oikean kaupan jauhelihaa sen olla pitää ja ihan puhdasta sellaista!

Me taas päätettiin Gimman kanssa yrittää perheenlisäystä, kun se ei viimeksi onnistunut. Tällä kertaa Gimma olisi äiti ja minä isä. Ajankohta vaan hirvittää, kun sunnuntaina pitäisi lähteä sinne Kotkaan näytelmiin ja eihän se ole kivaa, jos Gimma on ihan paksuna kehässä. Tai vielä pahempaa on, jos sen perässä kehässä kipittää jono marsuja. Siellä menisivät Karvahaalarin Gimma, marsut ja Miselin Mango Aloha peräperää (ja ehkä joitain muitakin koiria). Ja minä sitten olisin ihan nolona vaan kehän laidalla - ylpeä isä muka!

Terveisin, Melli-isukki