Oltiin eilen Tamskin kisoissa ja saatiin meidän ensimmäinen nollatulos! Rata oli aika yksinkertainen ja siksi isoemäntäkin pysyi jollain lailla tolkuissaan ohjauksessa. Ja se jaksoi juostakin jonkinlaista vauhtia, kun ihanneaika alittui reilulla 15 sekunnilla. Minä olisin tietysti voinut juosta kovempaakin, mutta olisi se nyt noloa jättää emäntä yksin puuskuttamaan perässä. Me sijoituttiin kolmanneksi ja saatiin palkinnoksi pytty ja koirankeksejä (NAM!).  Emäntä oli niiiin onnellinen, kun minä kuulemma olen aivan ihana ja mahtava koira!

Mutta ei tämäkään kisa ihan sekoilematta mennyt: emäntä oli rustannut (vahingossa kai) ilmoittautumislomakk eeseen, että me ollaan Torniosta (olen Mellin kanssa ihan samaa mieltä: vahvemmat lasit emännälle ja sassiin!). Ja torniolaisina meidät tietenkin sitten kuulutettiin radalle. Pakkohan meidän sitten oli tehdä kunnon tulos kun niin kaukaa muka tultiin paikalle - eikä me missään nimessä haluttu nolata oikeita torniolaisia!

Tuomarin olisin haukkunut, jos se olisi vaivautunut paikalle. Vaan ei sitä näkynyt. Tai ainakaan minä en huomannut.

Tässä lyön pikkuemännän kanssa kättä voiton (tai siis nollan) kunniaksi:

769699.jpg

Terkuin, Gimma