Emäntä sai tällaisen haasteen. Annan sen vastata lyhyesti, mutta harmittaa kyllä tällainen blogitilan kaappaus. T. Melli

Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

En oikein tiedä pitäisikö tähän kirjoittaa, mitä minulla oli päällä, kun ensimmäisen kerran luin haasteen vai se, mitä oli toisella kerralla (vai kolmannella...). No, nyt päälläni on ruutupaita ja musta liivi, siniset farkut, ruskeat nauhalliset, lattapohjaiset nahkakengät ja sykemittari kaikkine vermeineen, kun minun piti karata töistä jumppaan kesken päivän. Mutta nyt en hitsi vieköön ehdikään - kai minun täytyy vaan mittailla sykettä täättä työpaikalla. Aika korkealle nousee välillä :)!  Kaikki tuntemani blogi-ihmiset on vissiin jo haastettu mukaan, joten olen tylsä, enkä haasta ketään :(.

T. Tuija