Me ollaan kovia syömään. Molemmat. Siis nykyään. Ennenhän minä en tykännyt oikein mistään ruoasta: nappulat oli kuivia ja yök, märemmät koiranruoat tosi yök, kaikki parffiruoat kaikkein eniten yök!

Mutta nyt ruoka maistuu. Minä syön aamulla Aktiivipuhtia - siinä on lihat, mahat ja muut mukavasti sotkettuna märäksi mössöksi, jota on erityisen mukava tappaa ravistelutekniikalla niin, että keittiön seinät tulevat sopivan pilkullisiksi. Gimma syö aamuruoaksi kasvismössöä ja lihaa, eikä tajua ravistella niitä yhtään. Illalla me syödään roitsua molemmat: minä syön siipiä tai selkiä ja Gimma siipiä tai kauloja. Minä saan siis ENEMPI ruokaa kuin Gimma - luonnollisesti, sillä olenhan kaikin puolin laadukkaampi yksilö. Sitten me saadaan vielä jotain ihme vihreitä jauhoja ja keltaisia öljyjä, en tiedä mitä hyötyä niistäkin on. Jaa, mutta emäntä on tainnut sanoa, että yksi jauho estää sen, että hampaisiin tulee kiviä. Erikoista! Sitäpaitsi minulla on kuulemma niitä kiviä jauhosta huolimatta - vaikka en ole kyllä itse huomannut mitään.

Terveisin, lihotuskuurilla oleva Melli