Minä olen viime aikoina harrastanut aika paljon agiliitoa. Tarkoitus olisi mennä ensi sunnuntaina ensimmäistä kertaa oikeisiin kisoihin, ja siksi orjastajaa on koulutettava kovalla kädellä. Eilen harjoituksissa meistä otettiin elokuvaa, ja nyt minulla on näyttää todistusaineistoa tuon naisihmisen kehnoudesta. Tässä ihan vaan esimerkkinä tilanne, jossa se hukkaa MINUT, mahtavan Mellin (se luulee ohjaavansa minua puomille, mutta minäpä tykkäänkin mennä kepeille):



Että sillä tavalla. Tässä seuraavassa elokuvassa näette, mikä on tulos, kun orjastaja ei ole tyytyväinen nopeasti alas loikittuun A:han vaan haluaa jotain muuta. Olen antanut itseni ymmärtää, että A:n lopussa minun toivottaisiin seisovan peppuosa esteellä ja pääosa maassa. Tämän ymmärrän, mutta en vielä ihan tarkaan ole selvillä siitä, että millä tavalla siihen loppuasentoon pitäisi päätyä. Arvelen, että hiiviskellen homma hoituu varmimmin.



Aikamoinen pökkelö on kyllä tuo orjastajani. Se ei yhtään viitsi juosta kunnolla radalla vaan köpöttelee vaan. En kai minäkään voi kiitää, jos ohjaushenkilökunta on etanasorttista! Laitan tähän loppuun vielä yhden pätkän, jos joku vielä kestää näitä katsella. Siinäkin alussa nähdään taas ohjauksen riemujuhlaa, kun ihminen ei VIITSI näyttää kunnolla minne ollaan menossa.



Terveisin, agility-Melli