Meillä kävi tänään vieras. Sen nimi on Laku ja se on tällainen:

1598985.jpg

Se on siis tuo vasemmanpuoleinen ja minä se toisemmanpuoleinen. Arvaattekos tästä kuvasta mikä Laku on miehiään? Minusta se näyttää vähän nallekarhulta, mutta se onkin oikeasti laboratorionoutaja. Se on vielä aika nuori, vasta 10 viikkoa, vaikka onkin jo minun korkuinen ja joka paikasta minua paksumpi (mikä on sinänsä jo aika hyvä saavutus). Laku on Papan ja Rouva Papan koira ja vähän minua kummastuttaa, että miksi ne ottivat juuri tuonrotuisen koiran, kun niillä ei ole laboratorion laboratoriota. Tai ehkä ne haluaisivat saada sellaisen laboratorion ja toivovat, että Laku sen heille noutaa jostain ties mistä.

Minä leikin Lakun kanssa aika pitkään. Ihme, että se jaksoikin niin kauan eikä ollenkaan edes pelännyt tällaisia hurjia terjereitä. Paitsi Melliä se kyllä vähän pelkäsi, kun Melli yritti koko ajan nappaista sitä nenästä ja ärisi niin kovasti, kuin Melli vain osaa. Mutta näin rohkea Laku oli minun kanssani:
1598990.jpg

Ihan melkein jouduin sen kanssa alakynteen!

Terveisin, Gimma