Orja otti Gimmalta tänään kalsarit pois (ehkä lopullisesti, kuulemma, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan) päivähoidosta tultuaan ja arvatkaapas kuinka kävi: Gimma lopetti saman tien minun selkääni hyppelyn! Onkos tämä nyt tulkittava niin, että ne ovatkin ne housut, jotka aiheuttavat sitä hyppelykäyttäytymistä, sillä aamulla, kun housut vielä olivat jalassa, jouduin kanniskelemaan tuota minilehmää reppuselässä ihan koko ajan, mutta nyt saan olla köllötellä ihan rauhassa?

Orja on ollut kamalan tyytyväinen, kun olen syönyt kovin ahneesti koko housukauden ajan ja jo monta viikkoa sitä ennenkin. Olenkin nyt aika Mellimäisen tuhdissa kunnossa ja eläinlääkärissä pari viikkoa sitten minulle punnittiin mahtavat ennätyspainolukemat 5,35 kg. Varmaan tällä hetkellä tulos olisi tuotakin korkeampi - sen verran hyvin on lehmänmassu ja roitsunsiipi minulle maistunut. (Niin, että Kiukun on ihan turha tulla tänne isottelemaan 5,3 kilon painollaan:-) On kuulemma odotettavissa, että tämänhetkinen varsin todennettavissa oleva painonnousuilmiö muuttuu jossain vaiheessa valeraskaudeksi.  En ymmärrä - tarkoittaako se siis että olen silloin edelleen tuhdissa kunnossa, mutta sitä ei vaan huomaa? Taitaa olla orjan väärinkäsitystä koko valeraskaushomma.

Laitan tähän loppuun vielä toissapäivänä edesmenneen partani kunniaksi viime joululta kuvan, jossa minulla on ihanat ja sopivan napakat leukahaivenet:

2156327.jpg

Terveisin, Melleri