Olen jo paljon parempi kuin viimeksi. Vielä kyllä enimmäkseen pötköttelen pedillä, mutta en ole juurikaan tänään enää piippaillut (enkä kyllä eilenkään kuin vaan ihan vähän). Eilen käytiin jo kahdella pienellä kävelylenkilläkin, mikä oli kivaa, mutta vähän noloakin, sillä emäntä ei riisunut päältäni vauvabodya, josta se on tuunannut minulle pakkopaidan. Toivottavasti kukaan ei nähnyt!

Lääkäriltä saatiin mukaan kammottava päätörppö, jota en onneksi ole joutunut pitämään leikkauspäivän jälkeen, kun minulla on se paita. Emäntä pelkää, että alan siivota masuhaavaa, mutta ei minua vielä ainakaan ole sellainen yhtään kiinnostanut.

Tuossa alla näkyy pakkopaita ja uusi leluni, jonka pikkuemäntä halusi antaa minulle toipilaskaveriksi:

Kyllä minä varmaan jo aika pian olen ihan kokonaan kunnossa. Ainakin toivon niin.

Terkuin, Gimma