Minä täytän tänään kolme vuotta. Mitäs tekee orjasto tällaisena juhlapäivänä? Voisi kuvitella, että järjestää juhlia ja ostelee lahjoja minkä kerkiää, mutta ei. Ne päättivät lähteä ammehotelliin uiskentelemaan koko sakki. Ottivatko minut mukaan? No, eivätpä ottaneet, vaan jättivät yksin Gimman kanssa kotiin. Väärin meni!

Onneksi pääsin aikaisemmin tänään kuitenkin sellaiselle koiraleipurille, joka ei leiponutkaan lihaksia niinkuin Tiina-leipuri on tehnyt aiemmin, vaan luita! Kuulostaa aika hölmöläisen touhulta, mutta täytyy myöntää, että kyllä luutkin kummasti notkistuvat kun niitä vaivataan. Luuleipuri sanoi, että olen varmaan tänään ja huomenna vähän jäykkä käsittelyn jäljiltä, mutta tosiasiassa olen ollut harvinaisen energinen ja vikkelä liikkeissäni. On niin hauska spurttailla, kääntyillä ja vääntyillä, kun ranka joustaa!

Viikonloppuna en viitsinyt olla kovinkaan energinen enkä vikkelä, kun minut pitkästä aikaa pakotettiin agilitykisoihin. Olisin mieluummin jäänyt kotiin pentuja imettämään ja sen kyllä selvästi radalla näytin. Kahta rataa käytiin yrittämässä, mutta molemmat loppuivat hyvin lyhyeen, kun en vaan viitsinyt. Tykkään ihan älyttömästi mennä agilityä meidän omassa harkkapaikassa navetalla, mutta muualla homma ei maistu ollenkaan.

Tässä vielä ensiemännän eli Anne-Marian ottama kuva Bosse-veljestä ja minusta alkukodossa:

Ja tässä olen miesorjan kädessä (olin aika pikkuinen silloin):

Terkuin, Melli 3vee