...tämä haaste Vapulta ja Merriltä:

1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.
2. Valitse neljäs kuva kansiossa, ja julkaise se blogissasi.
3. Selitä kuva.
4. Haasta neljä bloggaajaa tekemään samoin
.

Kiitos kamut!

Meidän emäntähän ei ole mikään maailman järjestelmällisin otus ja siksi valokuvatkin ovat tuolla jossain ihan miten sattuu eivätkä kansioissa ollenkaan. Onneksi tässä meidän mäkkikoneessa on kumminkin sellaisia ohjelmia, jotka järjestelevät kuvat tapahtumiksi niin, että ne pysyvät edes jollain lailla hallinnassa. Tämä seuraava otos on yhden ohjelman neljännestä, lähinnä koirakuvia sisältävästä tapahtumasta, noin neljäs koira-aiheinen kuva:

1238765343_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuvassa olen minä, eli Gimma, ehkä noin kolmen kuukauden ikäisenä. Emäntä sanoo, että olen tuossa juuri sellainen kuin olin AINA silloin kakarana: riehuin ja purin ja meuhkasin IHAN KOKO AJAN. Taukoamatta. Jatkuvasti. Niin, paitsi silloin, kun nukuin. Mutta AINA muulloin, kuulemma JATKUVASTI. Olen minä nykyäänkin vähän sellainen helposti häiriintyvä ja kiihtyvä varsinkin silloin, kun ollaan jossain, missä on outoja ihmisiä ja/tai koiria. Kotona olen nykyään rauhallinen, mutta en silloin, jos meille änkeää joku turha tyyppi sisälle tai jos olen havaitsevinani, että se tyyppi tai vaikka joku muukin liikkuu jossain ulkona. Silloin raivostun sille ja pelotan sen pois.

Me haastetaan mukaan seuraavat ellit ja hemmot:

Saimi ja Elmeri

Molly ja Manna

Elma, Elvis ja Lotta

Panu

Terkuin, Gimma (ja Melli)