Vietettiin juhannus mökillä ja touhuiltiin taas monenmoista. Kaikista kivointa oli, kun satuin löytämään grillipuiden joukosta juuri sopivan tottelemattoman kepin, jota kouluttelin ja kuskailin tarmokkaasti:

IMG_4718.jpg

IMG_4414.jpg

Olin niiiiin onnellinen tuosta kepukasta:

IMG_4418.jpg

Mutta vielä enemmän kaikista kivointa oli, kun joku ihminen heitti kepin oikein kauas piiloon kukka-&heinäkedolle. Olisin voinut etsiä ja etsiä vaikka koko juhannuksen, jos joku vaan olisi viitsinyt viskoa (ja ihmeen kauan nuo viitsivätkin:-). Tuolla minä olen juuri jäljestyshommissa:

IMG_4568.jpg

Me autettiin myös ruohonleikkuussa:

IMG_4439.jpg

Ja mentiin agiliitoa meidän pikkuemännän ja sen kavereiden kanssa omalla hienolla kentällä:

IMG_4471.jpg

Ja sitten, voi kamalaa, ihmiset harrastivat pyromaniaa:

IMG_4732.jpg

Ei siinä muuten mitään, mutta roihu sytytettiin aivan liian lähelle meidän agilitykenttää niin, että me saatiin Mellin kanssa pelätä, että kaikki esteet kärvähtävät saman tien:

IMG_4741.jpg

Parina päivänä käytiin kävelyttämässä ihmisiä järven päässä ja siellä oli tällainen hirveä:

IMG_4770.jpg

IMG_4787.jpg

Pikkuihmisten mielestä tuo oli "aiwan ihqu". Mutta me kyllä haukuttiin sille, koska se toljotti epäilyttävästi.

Eilen vierailtiin vielä laboratorionoutaja Lakun luona:

IMG_4822.jpg

IMG_4828.jpg

 

IMG_4837.jpg

Se Laku on kamalan hidas: me juostiin aika suurta kehää talon ympäri ja siinä vaiheessa, kun minä olin jo kierroksen kiertänyt, Laku oli vasta lähdössä liikkeelle. Voi herranjestas senkin kanssa!

Terkuin, Gimma